Ga je mee naar Londen voor 2 dagen pure omni-channel retail-inspiratie?

Op dinsdag 7 en woensdag 8 oktober neem ik een kleine groep (max. 10 deelnemers) mee naar Londen voor een exclusieve omni-channel retail safari.

Thema : Digitizing the Path to Purchase: From Socials to Shelf to Checkout

Londen is dé hotspot voor innovatieve retailconcepten. Nergens in Europa zie je de toekomst van retail zo tastbaar en veelzijdig als daar. Trends die je in NL vaak pas een jaar later ziet.

In 2 dagen bezoeken we de meest innovatieve winkels, merken en concepten in Londen. We focussen op de volledige klantreis – van online tot fysiek – met veel aandacht voor social marketing, digitale strategie, klantbeleving en technologie. Geen standaard winkelbezoek, maar échte inzichten en discussies.

Wat je krijgt:

• Een volledig georganiseerde, intensieve en inspirerende 2-daagse omni-channel retail tour
• We bezoeken meer dan 15 nauwkeurig uitgekozen winkels waar digitaal, experience en ook duurzaamheid sterk wordt uitgevoerd. Veel inspiratie maar ook achtergronden en inzichten.
• Inclusief treinreis vanaf Rotterdam/Amsterdam, 1 hotelovernachting, diner, ontbijt, lunches en lokale reiskosten
• Kleine groep (max. 10 personen), veel persoonlijke aandacht
• Tour is in het Nederlands
• Wandelend door Londen, dus: wandelschoenen aan!

Totaal prijs: €1595 per persoon (excl. btw)

Waarom met mij mee?

Met meer dan 40 bezoeken aan Londen, studie- en werkervaring in Londen ken ik de stad door en door. Tijdens mijn jaren bij Coca-Cola Europacific Partners organiseerde ik regelmatig retailtours met klanten en collega’s – nu stel ik mijn kennis en netwerk open voor een breder publiek.

Interesse? Stuur me direct een bericht om je plek te reserveren of meer info te ontvangen.

Bij veel animo start ik een tweede groep op donderdag 9 en vrijdag 10 oktober

Ook maatwerk!

Uiteraard beidt ik ook maatwerk voor een tour in Londen het hele jaar door!

Wil je met jouw team bijvoorbeeld een klant of retail partner een verbindende inspiratie dag of 2 daagse organiseren? Of wil je met de raad van commissarissen of directie team geïnspireerd worden en concrete kennis opdoen over de digitalisering van de klantreis in combinatie met retail experience?

Bel me dan om samen een sterk maatwerk programma op te stellen voor een tour op een door jullie gekozen dag of dagen..

Elke tour is anders. Wil je meer focus op food retail/ FMCG / Supermarkten of juist meer op experience en/of digitalisering in retail? Ik pas de tour er op aan.

Enkel 1 dag tijd voor een tour? Of als onderdeel van een breder programma naast bijvoorbeeld een beursbezoek? Dat kan ook! Ik maak een op maat gemaakte tour maken van 3 a 4 uur.

Tours in het Nederlands of Engels.
×